Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av elvira - 1 oktober 2014 11:01

Hej! Idag är det den 1 Oktober vilket betyder att det är riktig höst! Löven börjar ändra färg & falla. Man börjar känna riktig kyla. Mössor, halsdukar och tjock jackor börjar säljas. Det rätt skönt faktiskt! Jag vet inte riktigt något spännande som sker i Oktober förutom Halloween och jag älskar verkligen Halloween!!! Så jag längtar men annars ska jag ha utvecklingssamtal denna månad & gå till vårdcentralen. Det blir ett annorlunda collage denna gången för min dator är lite dum så jag för går på mobilen och just det collaget finns inte på mobilen.

Jag ska även göra en October Challenge! Och jag har redan lagt ut en Selfie i förra inlägget så dag 1 är klart! Jag vill gärna höra eran kommentar om vad ni tycker om månaden Oktober och någonting ni ser fram emot! Vi ses senare <3

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards