Alla inlägg under augusti 2014

Av elvira - 1 augusti 2014 12:56

Hej! Idag är det 1 Augusti 2014 Fredag! Om 17 dagar börjar jag skolan igen *pust* denna sommaren har jag faktiskt inte alls saknat skolan om jag ska vara ärlig. Det är nog bara att jag inte vill börja sexan :/ Vet inte varför, det kanske bara är att det kommer bli svårare men allting i livet är svårt så någon gång måste man ta något svårt. Men aja det är 2 veckor och 3 ljuvliga dagar kvar tills jag ska börja oroa mig haha. Min sista sommarlov ska jag börja göra några Back 2 School videos, jag har gjort en för några dar sen men måste försöka få upp den till min andra dator, där jag redigerar dom! Vilka Back 2 School videos vill ni ha så kommentera men jag vet redan 3 stycken jag har funderat på. Back To School - Organization, DIY THG Notebook + Supplies. Back To School - First week of school outfits och Back To School - Study Tips! <3


Men mer som jag hoppas ska hända är att jag och min familj hyr en stuga i några veckor varje dag har de försökt att hitta en men jag hoppas de hittar en! Även så ska vi kanske gå till Danmarks Tivoli & Malmöfestivalen! Men ve ni vad? Idag fyller Emina 13 år! Dom kom hem från Bosnien i Onsdags och hällsade på oss igår! Så idag ska vi hem till henne och imorgon kommer hon och sover över. Haha men ja jag hoppas att de sista veckorna på Sommarlovet är gryma! Ska ni göra något speciellt och när börjar ni skolan?<3


 

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards