Alla inlägg den 1 juni 2014

Av elvira - 1 juni 2014 10:29

Hej! Idag är det 1 Juni Söndag 2014! Vilket menas med att..om 11 dagar är det skolavslutning! Är så uppspeld jag har längtat så himla mycket på sommarlovet. Iväg från kaoset i skolan, iväg från läxor, iväg från prov, iväg från folk man inte orkar med, iväg med det jobbiga antagligen. Men om 9 dagar börjar säsong 5 av PLL!! Ahh längtar så mycket! Jag hoppas att denna sommaren framför mig blir sjukt bra! Jag hoppas jag får en fin kropp och fin hy inan skolstarten och jag hoppas på att jag får uppleva mycket iaf.


Men hörni vad ska ni göra i sommar? Vad hoppas ni på ska hända i sommar? Och vad vill ni få gjort innan skolstarten när ni fått ert sommarlov? Skriv gärna det i kommentarerna för jag vill veta! :) Haha dessa bilder här nere med text gjorde jag fast en av de blev lite fail tycker jag haha stor bokstav, inte stor bokstav, stor bokstav haha. Texterna har inte jag kommit på de är tagna utav google men jag kunde inte hitta de bilderna jag hade sparat i min andra dator med de texterna så jag gjorde egna ;) <3


       

Presentation

Vas happenin'

Jag heter Elvira men blir oftast kallad för Elle!Jag är 12 år gammal och jag driver denna blogg.

Dagliga uppdateringar om min vardag + videos. Sätt er bekvämt och enjoy!

Fråga mig

52 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

One Direction
Zayn Malik

Ovido - Quiz & Flashcards